Gezondheidscentrum De Bilt

Welkom bij Gezondheidscentrum De Bilt

Voor u en uw gezinsleden. Daar maken wij, de samenwerkende zorgverleners in Gezondheidscentrum (GHC) De Bilt, ons sterk voor. Als inwoner van De Bilt en Bilthoven kunt u bij ons terecht voor een breed pakket van reguliere gezondheidsvoorzieningen.

Klachten

Alle zorgverleners staan open voor uw wensen, vragen en klachten ook als dit over assistentes en stagiaires gaat. Wij behandelen uw klachten serieus. Als het niet lukt de klacht samen met de zorgverlener op te lossen, neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van de Stichting, de heer W. Bouman (via locatie Henrica van Erpweg). Hij probeert samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken dan kunt u een formele klacht indienen bij de geschilleninstantie. De zorgverlener en de klachtenfunctionaris kunnen u de naam en adresgegevens van deze instantie geven.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is iemand bij wie u kunt binnenlopen, die u kunt bellen of e-mailen. U kunt hier terecht voor advies als u ontevreden bent of een klacht hebt. De hulp is gratis.

De klachtenfunctionaris is goed op de hoogte van de klachtenregeling van de zorgaanbieder. Hij zal u proberen te helpen de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht. De klachtenfunctionaris kan ook tussen u en de zorgverlener bemiddelen. Bijvoorbeeld door een gesprek te regelen of met u mee te gaan naar zo’n gesprek. Ook kan hij u helpen met praktische tips. Bijvoorbeeld als u uw klacht op papier wilt zetten.

Emailadres: wbouman@ghcdebilt.nl

☎ Tel: 06-28545923

Klachtenregeling in het kort

Klachtenreglement